Menu:
 * Start
 * nowy Sprawdź numer
 * Zdejmij SIMLOCK
 * Doładuj telefon
--- Wylśij SMS ---
 * Bramki sms
--- Gotowce ;) ---
 katalog Śmieszne sms'y :)
 katalog Zakochane smski
  Dla niej
  Dla niego
 katalog Smsowe życzenia
 katalog Różniaste sms'y
 katalog Kawały :)))
--- Co od siebie? ---
 * Dodaj smska :)
 * Chcesz więcej ?
 * Książka Gości
--- Dodatki ---
 * Buźki
--- O serwisie ---
 * Co nowego?
 * Kontakt
 
 Warto kliknąć:
 
Tylko dla dziewczyn :)
gilgu.pl
 
 
© 2002-2015 smsy.net
© 2002-2015 sms.prv.pl
Bramki firmowe:  T-Mobile Orange PLUS

katalog Zakochane smski

Wyświetlane losowo » Losuj ponownie

Chce aby Twoje oczy w moje patrzyly aby Twoje usta z mymi sie zlaczyly, aby Twoje serce tylko dla mnie bilo, aby moje marzenie sie spelnilo!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Milena-dla??
Ciesze sie ze w tym moim zyciu spotkalam kogos takiego jak Ty. Dzieki Tobie swiat jest kolorowy, dzieki Tobie chce zyc!Dzieki Tobie usmiecham sie ...dziekuje za to!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Przemkowi Ania:)
Cicho plynie deszcz po szybie, jeszcze ciszej plynie lza, moga kochac Ciebie wszyscy lecz najbardziej tylko ja!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): bozencia
Milosc jest CIERPIENIEM - brak milosci SMIERCIa
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): samantusia
Na dobranoc dla misia, buziaczek w pysia! Spij slodko, ty moja maskotko! Tysiac pieszczotek przesyla Twoj KOTEK.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): kociczka
Ktos Cie poznal i pokochal, teraz smsa sle, moze kiedys Ci sie przysnie w Twoim najpiekniejszym snie. Nie chce poznac Twoich marzen, moze w innym kochasz sie. Mimo tego moc pozdrowien sle Ci ktos kto KOCHA CIE.!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): SELER
Jak patrze w niebo i nie widze gwiazd, to tlumacze to tym, ze Twoj ojciec jest zlodziejem i wlozyl Ci je w oczy!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): LALA
To nic, ze mnie oklamujesz... Wole wierzyc w Twoje klamstwa niz zyc bez Ciebie...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): iwona
Chcesz uczynie Cie szczesliwym dam Ci radosc moja i usmiech moich ust, wyjme z rak Twoich ciern niepewnosci, obetre niepotrzebne lzy, odnajde dobroc w Tobie drzemiaca gleboko gdzies, zdejme smutek z twarzy Twojej, przypomne szczesliwe dni, tecza ozdobie niebo, slonce w dloni podaruje Ci. Chcesz? Uczynie Cie szczesliwym - oddam wszystko Ci!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Maleństwo:) dla Marcinka
Chcialabym umiec Cie nienawidzic, lecz uczucie ktorym Cie darze jest silniejsze odemnie. Przy Tobie bylam bezpieczna... Kiedys myslalam, za moje zycie jest piekna, niekonczaca sie bajka... moja bajka ma jednak zle zakonczenie...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): MUMINKA
...PowiedzIleJesceSpadnieGwiazd...ZaNimOdnajdziemySie...DokadIscMam..G dyNieMaDokadPojsc..PowiedzMi..NimUtraceWiareWsens..
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Assieek
Po co ja zyje? Po co istnieje? Czy to przypadek? Czy to wypadek? Nie!!! To nie zbieg okolicznosci. Ja zyj? - dla MILOSCI!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): niunia
Tak bardzo chce byc z Toba, czuc Twego serca bicie... Za kazda tak? chwile oddalabym zycie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): madziunia
Kocham Cie jak turkus morza i lisci braz, jak sniegu chlod i ognia zar. Jak zlote slonce i gwiazd tajemnice. Kocham Cie. Kocham Cie poprostu jak... zycie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Ela z Siedlec
Spij mocno, niech zimny ksiezyc otuli Cie do snu. Gwiazd blask da nam sile aby razem zyc... Przetrwamy wszystkie skute lodem dni... Spij slodko moj ludzki Aniele... Nikt mi Ciebie juz nie zabierze... nie pozwole!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Matea
Do milosci sie dorasta. Stopniowo staje sie ona coraz wyrazniej doswiadczaniem dobra. Nie dobra ,,dla mnie,, ani dobra ,,dla ciebie,, ale dobra ,,dla nas,,!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): TOMKOWI-PAULINA
Mozna kochac sie nie kochajac sie, lub kochajac sie nie kochac sie...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): lolitka dla marcinka
Chce, zeby Twoje oczy w me oczy patrzyly, Chce, zeby Twoje usta z mymi sie zlaczyly, Chce, zeby moje serce tylko Tobie bilo, Chce, zeby nas na swiecie tylko dwoje bylo!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Chce z Toba byc, z jednej szklanki pic, robic Ci sniadanie, mowic Ci kochanie, lezec obok w lozku i glaskac Cie po brzuszku.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): adam i ewcia
Gdy zamykam oczy, Widze tylko Ciebie, Twoje oczy, Twoje usta... Ciebie, Gdy je otwieram, Dalej jestes... w moich myslach, Nie potrafie sie na niczym skupic, Mysle tylko o Tobie, A raczej marze, bo w moich myslacha jestesmy razem.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Dla Sebusia od Agaci:)
- Takie male slowo,a tak wiele dla mnie znaczy...
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Emilia z Lublina
Jestes jak moja dusza, bo wiesz o mnie wszystko. Jestes jak moje serce, bo zyc bez Ciebie nie moge.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek dla Reni
Wiem, jestem wstretna, ale moze jak mnie pocalujesz to sie zamienie w ksiezniczke ?
Wyślij przez darmową bramkę
Twoje sloneczko wstalo dzis w smutnym humrze, bo po prostu przytulic sie do Ciebie z rana nie moze!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): ola krzysiowi
Trudne jest zycie czlowieka gdy placze i szlocha, lecz jeszcze jest trudniej powiedziec ,,zegnaj,, gdy sie kogos kocha...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): PINKOR DLA KA?I

» Losuj ponownie

Jeśli nie znalazłe(a)ś tego co Cię interesuje - możesz też użyć wyszukiwarki - wystarczy wpisać fragment tekstu, którego szukasz - przeszukiwane są również ksywki osób, które teksty przysłały.

Szukany tekst:   



A » tutaj « możesz dodać swojego smska :)