Menu:
 * Start
 * nowy Sprawdź numer
 * Zdejmij SIMLOCK
 * Doładuj telefon
--- Wylśij SMS ---
 * Bramki sms
--- Gotowce ;) ---
 katalog Śmieszne sms'y :)
 katalog Zakochane smski
  Dla niej
  Dla niego
 katalog Smsowe życzenia
 katalog Różniaste sms'y
 katalog Kawały :)))
--- Co od siebie? ---
 * Dodaj smska :)
 * Chcesz więcej ?
 * Książka Gości
--- Dodatki ---
 * Buźki
--- O serwisie ---
 * Co nowego?
 * Kontakt
 
 Warto kliknąć:
 
Tylko dla dziewczyn :)
gilgu.pl
 
 
© 2002-2015 smsy.net
© 2002-2015 sms.prv.pl
Bramki firmowe:  T-Mobile Orange PLUS

katalog Zakochane smski

Wyświetlane losowo » Losuj ponownie

Kocham Cie Panie z calego serca mego, lecz kocham tez jego. Nic na to poradzic nie moge, wiec prosze o pomoc! O rade Cie prosze! Panie otworz droge moja i jego! Po?acz serca zagubione! Ty, ktory pomoc zawsze ofiarujesz. Pomoz zrozumiec! Pomoz odnalezc sie w tym tlumie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): MUMINKA
Usmiechnij sie jestes wspanialy. Usmiechnij sie jestes kochany. Usmiechnij sie jestes moja miloscia. Usmiechnij sie jestes moja radoscia!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Darcia
... sa tajemnice, ktorych dusza szlachetnego czlowieka nie nazywa, nie ogllda, poznaje sie je we dwoje i nigdy samemu. I to jest milosc !!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Twoje ustA
Minol rok jak ze mna zerwalas, a ja Cie jeszcze kocham, czy to nie smieszne?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): lysy
Misku jestes dla mnie wszystkim... nie wiem jak to napisac zeby brzmialo tak jak powinno, nie umiem wyrazic swoimi slowami jak bardzo jestes mi bliski, nie prafie ujac w slowa takiego ogromu uczuc... KOCHAM CIE to wszystko co potrafie!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): tofus-taskiemu
Mysle, ze nadszedl czas, by napisac Ci, co mysle i czuje ...? I??? I l??? I lo??? I lov??? I love??? I love Y??? I love Yo??? I love Yogurt !!! :)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): KNR
Nie ten kocha, co swa milosc glosi, lecz ten co w milczeniu w sercu ja nosi.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Parol
Nazwa milosc to cos dobrego, milosc to skarb ktory znalezlismy, lecz kiedy Cie ktos opuszcza, wtedy sobie uswiadamiasz jaki byles dla tej osoby beszczelny i glupi...
Wyślij przez darmową bramkę
Prawdziwa milosc jednaka zostanie, czy jej na wszystko pozwolisz, czy wszystkiego zabronisz...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Fiore-Kolkowi
Piesc moje stopy i te czule miejsca, Rozpalaj dotykiem, slowami powalaj, Badz mym pragnieniem zrodzonym z tesknoty, Piesc czule przestrzen rozedrgana, Daj cialu to, czego pragnie, I tylko ksiezyc lsniacy nas uslyszy...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Serduszko moje drogie zyc bez ciebie juz nie moge, ale teraz ide spac aby snic o Tobie.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Vicky_bro Istebna... Matiemu
Po drugiej stronie, Na szarym tle. Jest tam osoba, Ktora Kocha Cie.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): gosik
Ktos Cie poznal i pokochal, teraz smsa sle, moze kiedys Ci sie przysnie w Twoim najpiekniejszym snie. Nie chce poznac Twoich marzen, moze w innym kochasz sie. Mimo tego moc pozdrowien sle Ci ktos kto KOCHA CIE.!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): SELER
Nie musisz przepraszac, kiedy cos namodzisz... Wystarczy, ze milosc mi swa podarujesz, I ze serca mego nigdy nie rozprujesz, I ze dobrze bedzie nam ze soba, Ty ze mna, I ja z Toba ...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
...chcialabym, zebys byl tu obok, chcialabym, zebys mnie kochal jak aniol dusze, chcialabym Ci powiedziec, ze bez Ciebie samej siebie nie czuje...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Majusia-Piotrusiowi
Ach spij kochanie, tarantula lazi Ci po scianie. A ja wezme gruby kij, tarantule prosto w ryj, a ty sobie dalej spij ...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): LoboV
...PaMiEtAj MnIe Bo ...NiE BeDzIe NaS JuSh DrUgI RaZ....
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): :)s?onko :)
Kocham - latwo powiedziedziales, ale czy aby dokladnie przemyslales ?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Tusia
Jedni szukaja kwiatow, drudzy szukaja siebie ja nie musze szukac - bo znalazlam juz Ciebie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): dominika
Prawie absolutna cisza wieczoru. Tylko moje mysli krzycza, chca byc przy Tobie.
Wyślij przez darmową bramkę
Moj kochany Ty wariacie, czy dzis bedziesz w swojej chacie? - Bo na wyjscie mi si? zbiera do mojego przyjaciela.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): ms
kochac to znaczy ufac... Tuptusiu ufaj mi... na wieki Twoja
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Malenka
Mam dlonie garncarza, lepie nimi cudowny kubek - Twoje smukle cialo pachnace nieznanym wiatrem, dlonie dotykajace czula pieszczota, usta wilgotne pocalunkami o smaku dojrzalych winogron.
Wyślij przez darmową bramkę
Daj mi jeszcze odrobine siebie, badz chociaz jak ziarenko maku... tylko badz! Posypie Toba wszystko, czego dotkna me usta. Bede Cie jadl, kosztowal az do syta.
Wyślij przez darmową bramkę
Nie na raz, nie na dwa - lecz na zawsze Tobie ja.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): bazia 7

» Losuj ponownie

Jeśli nie znalazłe(a)ś tego co Cię interesuje - możesz też użyć wyszukiwarki - wystarczy wpisać fragment tekstu, którego szukasz - przeszukiwane są również ksywki osób, które teksty przysłały.

Szukany tekst:   



A » tutaj « możesz dodać swojego smska :)