Menu:
 * Start
 * nowy Sprawdź numer
 * Zdejmij SIMLOCK
 * Doładuj telefon
--- Wylśij SMS ---
 * Bramki sms
--- Gotowce ;) ---
 katalog Śmieszne sms'y :)
  Telefoniczne
  Aktualności
  Psychiczne
  Zagraniczne
  Z brodą
  Gułpie
 katalog Zakochane smski
 katalog Smsowe życzenia
 katalog Różniaste sms'y
 katalog Kawały :)))
--- Co od siebie? ---
 * Dodaj smska :)
 * Chcesz więcej ?
 * Książka Gości
--- Dodatki ---
 * Buźki
--- O serwisie ---
 * Co nowego?
 * Kontakt
 
 Warto kliknąć:
 
Tylko dla dziewczyn :)
gilgu.pl
 
 
© 2002-2015 smsy.net
© 2002-2015 sms.prv.pl
Bramki firmowe:  T-Mobile Orange PLUS

Aktualności

Posortowane według daty dodania - od najmłodszego

Masz grzywke jak kapelusz Hanki Bielickiej :-)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): salimali
Wlasnie sie czegos dowiedzialam. Wiesz na jaka idiotke wyszlam przez Ciebie? Nie wiedzialam, ze taka jestes. Myslalam, ze mozna Tobie zaufac, wszystko powiedziec. Wiesz jak to boli? Bardzo mnie rozczarowalas... Moglas mi przeciez od razu powiedziec, ze... Swiety Mikolaj nie istnieje :-)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Waldi
Pokochac To Najwieksze Ryzyko Na Swiecie!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): cPk
Co pwstanie z komputera i pajaka?? ... siec www
Wyślij przez darmową bramkę
Widly - 40zl, Gumiaki - 15zl, radosc z rozrzucania gnoju - bezcenna... :-)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): blind
OGLOSZENIE! Sprzedam buziaka w dobrym stanie, zapewniam dlugie i przyjemne uczucie, ktore moze trwc wiecznie! Cena do uzgodnienia - KUPUJESZ?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Szambo nigdy nie bedzie perfumeria!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): FAZER
Co to jest: (o)(o) - biust doskonaly ( + )( + ) - piersi na silikonie ()() - piersi Kate Moss ( o Y o ) - piersi do playboya ( - )( - ) - na drzwiach prysznica
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Co sie stanie jak znajdziesz cztery podkowy? - To znaczy ze jeden kon chodzi na boso!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Karol
Kto ty jestes? - Jajeczko - Jaki znak twoj? - Zulteczko - Gdzie ty mieszkasz? - W skorupce - W jakim kraju? - W kurzej dupce!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): kacper
Kobieta jest jak media markt: nie dla idiotow!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): karolkaaa
Modlitwa kobiety przed snem: Panie Boze daj mi milosc abym mogla zrozumiec swojego mezczyzne. Cierpliwosc abym mogla znosic jego humory. Duzo wyrozumialoscci abym mogla mu wszystko wybaczyc. Nie prosze Cie o sile bo bym go hu.. zabila!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): zawiedzona
Kobieta nigdy nie zyczy wrogowi zle, ale jak najgorzej.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): doda516
Kobieta nigdy nie zyczy wrogowi zle, ale jak najgorzej.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): doda516
Sprzedam snikersa, rocznik 1980, lekko nadgryziony, cena do negocjacji.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): aniula 180
Kim jestes? Upublicznj swoje epigmatyczne personalia ktore odegraly kluczowa role w okupacji mojej lini telefonicznej!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Aguśka
Hej, to znowu Ja! Teraz na powaznie! Musze Cie o to wreszcie zapytac! Nie mniej Mi tego za zle, nie gniewaj sie. Przepraszam, ze pytam wprost - ale nie moge zyc z taka niepewnoscia! Juz dluzej nie moge! Prosze Cie zastanow sie nad tym! Nie odpowiadaj pochopnie! Przemysl to! Mie denerwuj sie! Ale chce znac prawde! Wiec moje pytanie brzmi... CO ROBISZ?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): MADZIA ;)
Jak wyglada kaczka? ..................... Oczami!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): olpik375
Ogloszenie: sprzedam buziaka na dobranoc, w dobrym stanie, zapewniam dlugie i przyjemne uczucie, ktore moze trwac nawet cala noc! Cena do uzgodnienia!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Kasiek 510395998:)
To znowu ja teraz na powaznie ! Musze sie wreszcie Ciebie zapytac, nie mniej mi tego za zle nie gniewaj sie! Przepraszam ze zapytam wprost, ale ja musze znac prawde, nie moge dluzej zyc z taka niepewnoscia! Prosze zastanow sie nad tym, nie odpowiadaj pochopnie! Przemysl to i nie denerwuj sie! A wiec moje pytanie brzmi... co teraz robisz?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Kasiek 510395998:)
przypominam o pakiecie - WESOLYCH SWIAT WSZYSTKIM!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): ELUS-515805015
Uwaga: polska gramatyka sie wzbogacila ostatnio o nowe przypadki: - intymnik: kto? z kim? za ile? - wygryznik: - kto? kogo? za co? - lapownik: kto? komu ?ile?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): NACKA
Jesli jestes teraz ze swoim partnerem,a jego oczy blyszcza,ma wilgotne usta, rozpalone cialo, szybko oddycha i caly drzy to spier...j - ma PTASIA GRYPE!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): H5N1
Slyszeliscie - Gozdzikowa przeszla na APAP
Wyślij przez darmową bramkę
Wy macie racje - a my mamy karabiny!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Kreska
Strona:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Jeśli nie znalazłe(a)ś tego co Cię interesuje - możesz też użyć wyszukiwarki - wystarczy wpisać fragment tekstu, którego szukasz - przeszukiwane są również ksywki osób, które teksty przysłały.

Szukany tekst:   



A » tutaj « możesz dodać swojego smska :)