Menu:
 * Start
 * nowy Sprawdź numer
 * Zdejmij SIMLOCK
 * Doładuj telefon
--- Wylśij SMS ---
 * Bramki sms
--- Gotowce ;) ---
 katalog Śmieszne sms'y :)
  Telefoniczne
  Aktualności
  Psychiczne
  Zagraniczne
  Z brodą
  Gułpie
 katalog Zakochane smski
 katalog Smsowe życzenia
 katalog Różniaste sms'y
 katalog Kawały :)))
--- Co od siebie? ---
 * Dodaj smska :)
 * Chcesz więcej ?
 * Książka Gości
--- Dodatki ---
 * Buźki
--- O serwisie ---
 * Co nowego?
 * Kontakt
 
 Warto kliknąć:
 
Tylko dla dziewczyn :)
gilgu.pl
 
 
© 2002-2015 smsy.net
© 2002-2015 sms.prv.pl
Bramki firmowe:  T-Mobile Orange PLUS

katalog Śmieszne sms'y :)

Uwaga: wyświetlane są wszystkie smski. Jeśli jesteeś dzieckiem - kliknij: tutaj.

Wyświetlane losowo » Losuj ponownie

Dobry humor nie zalatwi twych problemow, ale wkurzy tylu ludzi, ze warto go miec jak najdluzej !
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Kaz
Glowa do gory - reszta moze zostac.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Lubisz kiedy jest taki wielki, czerwony, kiedy tak z niego kapie, uwielbiasz wtedy brac Go w usta i ssac ... Szkoda, ze ten arbuz ma tylepestek.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Memory z Bełchatowa
Budze sie rano, caly pokoj we krwi ! Co jest ? Mysle. Zagl?dam pod lozko, a tam ranne pantofle !
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Raynor
Sia?a baba mak i ... zebra?a od prokuratora :(
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): APACH
Kto zostanie nowym ministrem finansow ? Odp. Z. Boniek
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Fuo
Wysylam elo w formie dedykacji dla tych co chwilowo w izolacji :)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): AsHiA
Napij sie coli bo ci proteza rdzewieje !
Wyślij przez darmową bramkę
Jezeli uwazasz, ze wszystko jest mozliwe to ... sprobuj trzasnac drzwiami obrotowymi !
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Miss Parker Gostynin
Musimy powaznie porozmawiac, bedzie to dla ciebie szkok, ale minie z czasem. Wole by to wyszlo ode mnie - a nie od innych. Bedzie mniej bolalo: MIKOLAJ NIE ISTNIEJE!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Miśka
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Raynor
Ciocia Janina jest przed drzwiami - wypusc psa by sie jej pozbyc.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Gaga
Szesc miliardow ludzi zyje na swiecie. Jeden miliard teraz pracuje, dwa miliardy spi, 200 milionow uprawia seks, a jeden wariat czyta ten tekst.
Wyślij przez darmową bramkę
Zeby obrobic , garbarz daje jej w .
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Sqbi
do gory, w akcji i mamy wieczor .
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Gizmo
Nie dostaniesz . Ania Kropelka.
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Mrówa
Nacisnij na dol jak za mna tesknisz.... Milo z Twojej strony bardzo milo mozesz juz przestac -----'); Oh, Tobie naprawde mnie brakuje. :)
Wyślij przez darmową bramkę » wyślij migający za 18 gr Dodał(a): Stolar
No nie to znowu ty ! Ej sprzedaj mnie jakiejs fajnej bladyneczce bo juz mi sie znudzila twoja brzydka ?twarz !
Wyślij przez darmową bramkę
Kobieto jestes jak tajfun:? przychodzisz ciepla i wilgotna, odchodzac zabierasz dom i samochod, a poza tym jak mozna ufac komus kto 5 dni krwawi i nie umiera ?
Wyślij przez darmową bramkę
Wiesz czym sie rozni opona od murzyna? - Jak na opone zalozysz lancuchy to nie rapuje!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): DJ
Nie mysl sobie, ze Cie podpuszczam ale ... nie przejdziesz w turbanie po Manhattanie ...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Wrobel z Gdyni
Dziekujemy za skorzystanie z uslugi: POBUDKA SMS-EM O 6.00 RANO Tylko szybciutko ... szybciutko ... bo juz 10-ta !
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Aśka z Katowic
Przyjdz kochanie na sniadanie, pozniej bedzie kolacyjka i zostanie dla nas chwilka.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Sqbi
Na lewo bar, na prawo bar, a dolem piwo plynie, ja leze tu, Ty lezysz tam, lezymy jak dwie swinie...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): piwosz
Milosc to swiatlo, a malzenstwo to rachunek za prad.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): jems

» Losuj ponownie

Jeśli nie znalazłe(a)ś tego co Cię interesuje - możesz też użyć wyszukiwarki - wystarczy wpisać fragment tekstu, którego szukasz - przeszukiwane są również ksywki osób, które teksty przysłały.

Szukany tekst:   



A » tutaj « możesz dodać swojego smska :)