Menu:
 * Start
 * nowy Sprawdź numer
 * Zdejmij SIMLOCK
 * Doładuj telefon
--- Wylśij SMS ---
 * Bramki sms
--- Gotowce ;) ---
 katalog Śmieszne sms'y :)
 katalog Zakochane smski
 katalog Smsowe życzenia
 katalog Różniaste sms'y
  Cytaty
  Socjologiczne
  Toasty
  Dzieńdoberki
  Dobranocki
  Z zeszytów
 katalog Kawały :)))
--- Co od siebie? ---
 * Dodaj smska :)
 * Chcesz więcej ?
 * Książka Gości
--- Dodatki ---
 * Buźki
--- O serwisie ---
 * Co nowego?
 * Kontakt
 
 Warto kliknąć:
 
Tylko dla dziewczyn :)
gilgu.pl
 
 
© 2002-2015 smsy.net
© 2002-2015 sms.prv.pl
Bramki firmowe:  T-Mobile Orange PLUS

Dzieńdoberki

Posortowane według daty dodania - od najmłodszego

Gdy rano otworzysz oczy pomysl, ten dzien bedzie uroczy, bo jest ktos kto o Tobie pamieta i to nie tylko od swieta!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Dwa calusy z rana, dwa do sniadania, dwa na potem i jeszcze raz z powrotem, a to wszystko razy dwa na mily poczatek dnia.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Chcialbym widziec oczka Twoje, Moc w ramiona wziac Cie moje, Na sniadanie calus dostac, i z usmiechem juz tak zostac!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Kiedy rano wstaje po nocy samotnej, sny obecne w Ciebie jak czar pryskaja, jednak myslami jestem wciaz przy Tobie. Niecierpliwie czekam na chwile, by znow ujrzec Cie. A kiedy juz staniemy twarza w twarz, serce mocniej zacznie mi bic, znow bede czul bliskosc Twa, ktorej tak pragne z wszystkich sil. Prosze o jedno, niby tak malo, a jednak wiele, badz zawsze przy mnie moj ukochany Aniele.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Milego dzionka po bladym swicie, z calego serca tego Ci zycze, usmiechu duzo no i radosci, na Twarzy twojej niech dzis zagosci.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Kiedy rano wstajesz zmeczona i spiaca, to spojz w okno, a przywitaja Cie promyki slonca i to wlasnie przez nie przesylam buziaki, czule i gorace aby dzien byl wspanialy.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Moje oczka juz otwarte, ustka juz wolaja czesc! Jak sie spalo moj aniolku, na sniadanko mam juz chec...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Sqbi
Sle milion buziaczkow na powitanie i szeptam do uszka „Dzien dobry Kochanie”! Oby dzien dzisiejszy wspolnie spedzony, Byl romantyczny i zakrecony...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Dzien dobry sloneczko, niech Ci radosc z rana na twarzy zagosci, niech humor wstanie wraz ze wschodem slonca, ja o Tobie mysle od rana po zachod slonca i tak wkolo kazdego dnia bez konca. Kocham Cie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Gizmo
Slonce juz wstalo... i czeka na Ciebie... nie moze Cie obudzic wiec ja probuje... SKARBIE …. wstan juz... bo tesknie za Toba...
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Ptaszki wesolo spiewaja, swiat do zycia sie budzi, tylko moje slonko ze wstawaniem marudzi. Otworz oczka swe kochanie, czas najwyzszy na sniadanie.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): EWIK
Jedno slonce - to na niebie - juz dzis wstalo. Me pytanko wprost do Ciebie to czy Ty Sloneczko tez juz wstalas i czy dobrze sie wyspalas?
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Buzka moja mala rybko, wlasnie wstalem lecz za szybko, bo mi ladny sen sie snil - pieknie calowalas w nim.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Dziendoberek moj Koteczku, Czy to ladnie o tej porze lezec w lozeczku? Wstawaj szybko, szybciusienko, przyjdz tu do mnie raniusienko
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Gdy Cie zbudzi blask sloneczka i wywleczesz sie z lozeczka, skonczysz spanko, zjesz sniadanko na podworku sie spotkamy i tam dluzej pogadamy
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Tysiac caluskow z rana + 2 do sniadania, + 2 na potem i jeszcze raz tam i z powrotem. A wszystko to razy dwa na dobry poczatek dnia!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Czarek
Sloneczko ma bardzo fajniutkie zwyczaje, mowi dzien dobry gdy rano wstaje. Ja tez ci mowie DZIEN DOBRY ZLOTKO, CZULE CALUJE I PRZYTULAM SLODKO.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): AGUSIA
Slonko ma bardzo piekne zwyczaje, mowi dzien dobry jak rano wstaje - a ja Ci mowie dzien dobry zlotko, sciskam cieplutko, caluje slodko!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): seba
Jak nektar z tulipana zbiera pszczolka od rana tak ja slodko Cie budze, bo strasznie sie tutaj nudze.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): klaudynka
Czyzby moje sloneczko wstalo? Bo tak jakos jasno sie zrobilo wokol mnie.
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): Spinne_Mann
Milego dzionka po bladym swicie i wiele slonka na nieba suficie :)
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): misia
Wstaje ranek, wstaje dzien, konczy sie Twoj slodki sen i ja taze budze sie i Ci pisze kocham Cie!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): monika i ewa
Mrowka, krowka i baranek, tygrys i hipopotamek, myszki, liski oraz bobry - wszyscy mowia ci DZIEN DOBRY!!!
Wyślij przez darmową bramkęDodał(a): kamyla
Strona:   1

Jeśli nie znalazłe(a)ś tego co Cię interesuje - możesz też użyć wyszukiwarki - wystarczy wpisać fragment tekstu, którego szukasz - przeszukiwane są również ksywki osób, które teksty przysłały.

Szukany tekst:   



A » tutaj « możesz dodać swojego smska :)